UW PERSOONLIJKE GEGEVENS
Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, vragen wij u om een geldig identiteitsbewijs en uw verzekeringspasje mee te nemen bij ieder bezoek aan de praktijk. Wijzigingen van uw adres, telefoonnummer, e-mailadres en/of verzekering graag zo spoedig mogelijk doorgeven.
UW GEZONDHEID
Het is van groot belang dat wij op de hoogte zijn van uw algemene gezondheid en medicijngebruik. Daarom laten wij u een medische vragenlijst invullen als u patiƫnt bent of wordt bij ons in de praktijk. Indien er wijzigingen in gezondheid en/of medicatie zijn, wordt u verzocht dit bij ieder tandartsbezoek te melden. Dit om eventuele complicaties tijdens tandheelkundige behandelingen te voorkomen.
TEVREDENHEID
Wij doen onze uiterste best om u zo goed mogelijk te behandelen. Mocht u evenwel niet tevreden zijn, dan vragen wij u dit zo spoedig mogelijk bij ons te melden, zodat we dit kunnen bespreken. Indien u echter vindt dat de klacht niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van de KNMT. Voor meer informatie kunt u hiervoor de website van de KNMT bezoeken.
AFSPRAKEN
Wanneer u een afspraak heeft gemaakt, rekenen wij erop dat u deze nakomt en op tijd verschijnt. Mocht u onverhoopt verhinderd zijn, probeert u dat dan tijdig, bij voorkeur 24 uur van tevoren, te melden. Als u uw afspraak niet nakomt of zodanig te laat komt dat uw behandeling niet meer plaats kan vinden, dan kunnen wij de kosten van de voor u gereserveerde tijd bij u in rekening brengen. Deze kosten worden niet vergoed door uw zorgverzekeraar.
SUGESSTIES
Heeft u suggesties over behandelingen, de praktijk of website dan horen wij dat graag.
WIJ WERKEN SAMEN MET: